Renkli Pantolonlar

20 Tem

Renkli pantolonlar hala çok moda!

4 Yanıt to “Renkli Pantolonlar”

  1. renli pant. 31 Temmuz 2012 21:26 #

    mütişşşş pant.lar ya bayılllddıımm :DD:D:D:D

    • Eda 18 Ağustos 2012 19:16 #

      Hep Aynı Şeyler Ama Güzel:)

  2. Kumru 28 Temmuz 2013 14:33 #

    Görsellere renkli pantolonlar yazdım kendimi burada buldum. Bloğun çok güzelmiş. 1. resimdeki pantolona bayıldım🙂
    Ben de bloğuma beklerim –> modayiz.blogspot.com
    İyi bloglaarr🙂

    • modanedir 11 Ağustos 2013 00:48 #

      Çook teşekkür ederim. Blogunu ziyaret de takip de ettim.🙂 Seninle tanışmayı çok isterim🙂

Bir Cevap Yazın

