2013 En Şık Yaz Kombinleri

14 Tem

 

 

 

 

 

 

Uzun bir aradan sonra kombin paylaşabildim.🙂 Bu sefer hep iyi kombinler seçtim. Yalnızca kimisi açık kimisi koyu renklerden oluşan kombinler, kimisinde her ikisi de mevcut. Ben bu kombinleri kendi düşüncelerime göre eleştiriyorum. Lütfen siz de düşüncelerinizi yorum yaparak belitin. Bu sefer her kombini numaralandırdım eleştirilerinizi kombinlerin numaralarıyla yazabilirsiniz.

 

Güzel bir kombin. Çantayı çok bağdaştıramadım ama renk uyumu çok iyi.

(1)5f0e0958622890d14a94379382272328

Çok güzel bir kombin. Şort-gömlek uyumu süper ayakkabı da olur ama bu kombin çantayla çok daha iyi patlatılabilirdi. Saçlar da toplu olsa çok daha güzel olur.

(2)2012-Yaz-Renkleriyle-Neon-Kombinler-Nasıl-Yapılır2

Her şeyiyle beğendiğim bir kombin.

(3)2013-Bluz-Kombinleri-7

 

Çok tatlı bir kombin. Çanta çok ayrı bir tarz olmasına rağmen kombinle uyum sağlamış.

(4)

2013-kombinleri-ilkbahar-yaz

 

Çok beğendim bu kombini. Zaten söylemiştim hep iyi kombinler seçtim. Bu kombini ilk gördüğüm zaman bununla düğüne gidilir dedim. Gerçekten çok hoş, çok dozunda bir kombin.

(5)

9e2de51c2ba643269cda21293f5e2f04

 

 

Çok sade bir kombin. Çok hoş. Etek – düz bluz  çok iyi durmuş. Ayakkabının taşları da uyumlu.

(6)mini-etek-kombini1

 

Bu tarz renk uyumlarını çok seviyorum. Açık yeşil ve kırık beyaz, griye yakın bir renk çok güzel bir uyum sağlamış yalnız tarz olarak bluz penye gibi görünüyor şort daha bir davet havasında ama yine de çok hoş durmuş.

(7)mini-sort-kombinleri-00

En beğendiğim kombin. Çok sade ve güzel.

(8)

oxxo-yazlik-bayan-gomlek-modelleri-2013

 

 

Bu kombin de çok güzel ama ayakkabılar kışlık gibi yinede bütün olarak süper duruyor.

 

(9)haki-yesil-ceket-kombini-300x286

Bir Yanıt to “2013 En Şık Yaz Kombinleri”

  1. Sweet Blood 29 Ağustos 2013 11:12 #

    5 numarali bluzu

Bir Cevap Yazın

