2013-2014 Saç Modelleri

5 Eyl

Merhabalar,🙂

Yeniden saç modelleri🙂 Tabi ki bu yılın modası olan saçları ufak yorumlarımla göstermek istedim. Arada istisnalar yok değil ama genel olarak karşılaştığımız modeller. Haydi başlayalım;

Genellikle artık saçları ortadan değilde yandan ayırdığımız için bu tarz saçları nasıl kullanacağımızı tam bilemiyoruz. Kullanabilene harika bir model ne düz ne kıvırcık dalgalı denebilir. Yalnız bu saç modeli kesinlikle ilkokul ya da orta okul öğrencileri için uygun değil. Daha genç ve daha olgun bir model.

Düz Saç 2013

Kısa modellerden biri. Açıkcası ben çok beğendim. Yakışacağını bilsem şimdi kestiririm. Arkası şu ”v” diye tabir ettiğimiz kesimden değilse bu yıla daha uygun bir model bence. Duruşu çok güzel çok farklı ve çok kullanışlı görünüyor.

images

Geldik dağınık topuzlara🙂 Moda olduğundan bu yana kullanılan saç modellerinden biri dağınık topuzlar. Resimdeki model de çok hoş ama fazla abiye. Düğün için nişan için ideal.

2012-mezuniyet-sac-modelleri-trendi-3

Bu modeli de ekledim çünkü şahsen düz saçın bu kalıp gibi olanlarını değilde daha taranmış gibi görünenlerini yani daha doğal duranlarını tercih etmeyi seviyorum. Bu yılda aynı şekilde doğal duran düz saçlar ön planda fotoğraftaki de aslında çok doğal durmuyor ama anlatmaya çalıştığıma yakın.

duz-sac-modelleri-2013-5

 

Selena Gomez’in bu saç modeline bayıldım.!! Yapabilen varsa yoruma mutlaka ama mutlaka yazsın. Çok doğal ve çok kıskandıran🙂 bir saç modeli olduğunu düşünüyorum. Selena Gomez’e de çok yakışmış.

selena-gomez-come-get-it_6943035-20300_640x360

Ve Rihanna bu yan tarafı kazıtılmış saç modeli oldukça dikkat çekici en çok kendisine yakıştırdığım bir model olduğu için göstermek istedim. Tabi ki bu model çok cesaret ister ama genç kızların birkaçında gördüm ve yıl içinde popüler olduğunu farkedince hemen ekledim🙂 ama kendim için hiç yanaşmadığım bir model olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.

sac_modelleri_10

Bu modeli muhtemelen bir çoğunuz beğenmeyeceksiniz çünkü fazla cesur ve alışkın olmadığımız bir model. Benzer saç modelini Miley Cyrus ‘da da gördük. Yine yan tarafı kazıtılmış. Çok dikkat çekici ama bence güzel durmamış özellikle resimdeki gibi bir yüz şekliniz varsa ve bu modeli düşünüyorsanız kesinlikle yaklaşmayın.🙂

kisa-sac-modelleri-2012-1

Mısır örgüsünü bundan bir yıl önce ilk kez gördüğümde çok beğenmiştim ama kendi saçım katlı olduğu için hoş durmadı fakat resimdeki model harika. Saç tonuyla muhteşem uyum sağlamış üstten de örülmüş. Duruşu çok hoş böyle bir deniz kızı edası var.🙂 Çok yakışmış ciddi anlamda çok beğendim. Bu yılda dağınık örgülerden sonra mısır örgüsü de ilgi gören modellerden biri olmuştu.

orgu-sac-modelleri-uzun

Megan Fox’ da harika duran bir model. Adını tam bilmiyorum bir adı varsa lütfen yorum kısmına yazın.🙂 Bu model yakışana yakışıyor ama yakışmayana da hiç yakışmıyor. Sanırsam yüz şekliyle alakalı. Dışarıda çok rastladım bu modele. Bu yılda biraz daha fazla ön plana çıktı onun için sizlerle paylaşayım dedim.🙂

Mezuniyet-Dalgalı-Saç-Modelleri-2013-6

At kuyruğu bu yıl  neredeyse hiç rastlamadığım bir model. Normal at kuyruğunu kastetmiyorum tabi ki.🙂 Böyle özel yapılmış at kuyrukları artık geri de kaldı. Topuzlar sanırım daha fazla kullanılıyor.

mezuniyet-icin-sac-modelleri-3

Diğer saç modelleri yazıları; https://modanedir.wordpress.com/2012/07/23/sac-yapimi/

https://modanedir.wordpress.com/2012/07/06/sac-modelleri/

https://modanedir.wordpress.com/2012/07/02/renkli-saclar/

https://modanedir.wordpress.com/2012/07/01/2012-sac-modelleri/

https://modanedir.wordpress.com/2012/08/13/percem-modelleri/

Bir Cevap Yazın

